- Köszöntő
- Szervezők
- Általános információk
- Program
- Részvételi díj
- Fizetési és lemondási feltételek
- Letölthető dokumentumok
- Kapcsolat
*** JELENTKEZÉS LEZÁRVA ***
A jelentkezések száma elérte a maximumot, ezért a regisztrációt lezártuk.
Amennyiben visszamondás történik, körlevélben értesítjük Önöket.
Kedves Érdeklődők!
A Pécsi Tudományegyetem Állam- és Jogtudományi Kar részéről harmadik alkalommal kerül megrendezésre – ezúttal budapesti helyszínen – felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadók számára kötelező közbeszerzési szakmai képzésként elismert konferencia, amelynek címe ezúttal „Közigazgatás és közbeszerzések”. Rendezvényünk a közbeszerzések megvalósításához és ellenőrzéséhez kapcsolódó közigazgatási, közigazgatási jogi kérdésekre fókuszál, ennek keretében a hazai és az uniós jogi előírások alapulvételével a résztvevők közbeszerzési tárgyú előadásokat hallhatnak az európai uniós támogatások felhasználásának ellenőrzéséről, az elektronikus közbeszerzésekről, a Közbeszerzési Hatóság tevékenységéről, adatvédelemről és a közigazgatási hatósági eljárási (jogorvoslati) kérdésekről.
Szeretettel várunk minden szakértőt és érdeklődőt!
A képző intézmény: Pécsi Tudományegyetem Állam- és Jogtudományi Kar
Szakmai vezető: Dr. Pfeffer Zsolt PhD, adjunktus
A képzés technikai lebonyolítója: JuridEco Zrt.
Helyszín: Hunguest Hotel Millennium Budapest***superior (1089 Budapest, Üllői út 94-98.)
Időpont: 2020. 03. 02. 10:00-16:00
Jelentkezési és fizetési határidő: 2020.02.05.
Figyelem! A rendezvény LÉTSZÁMKORLÁTOS, a maximális létszám elérése esetén a regisztráció lezárásra kerül!
*** JELENTKEZÉS LEZÁRVA ***
A jelentkezések száma elérte a maximumot, ezért a regisztrációt lezártuk.
Amennyiben visszamondás történik, körlevélben értesítjük Önöket.
Megszerezhető kreditpont: 3
A képzésen résztvevő számára a továbbképzési tanulmányi pontszám jóváírásának feltétele: A konferencia teljes időtartama alatt, három alkalommal aláírt jelenléti ív (a képzés megkezdését megelőzően, az ebédszünet után és a képzés lezárását követően). A közbeszerzésekért felelős miniszter a képzést követően tájékoztatja a tanulmányi pontszámra jogosult résztvevőt a jelenléti íven feltűntetett elektronikus levelezési címén a továbbképzési tanulmányi pontszámok nyilvántartásba vételéről.
FAKSZ Képzés
Közigazgatás és közbeszerzések
2020.03.02.
Hunguest Hotel Millennium Budapest
1089 Budapest, Üllői út 94-98.
PROGRAM
09:30 - 10:00 Regisztráció, jelenléti ív aláírása, büfé
10:00 – 10:30 Megnyitó előadás – Dr. Kretter Diána, helyettes államtitkár, Miniszterelnökség
10:30 – 11:15 Audit tapasztalatok az uniós támogatásból finanszírozott közbeszerzések terén - Dr. Lipták Beáta, jogi főreferens, Európai Támogatásokat Auditáló Főigazgatóság
11:15 – 12:00 Elektronikus közbeszerzés a gyakorlatban – az eljárási cselekmények elektronikus teljesítése - Dr. Tátrai Tünde, egyetemi tanár, Corvinus Egyetem, Gazdálkodástudomány Kar, Vállalatgazdaságtan Intézet, Ellátási Lánc Menedzsment és Logisztika Tanszék
12:00 – 13:00 Ebédszünet, jelentléti ív aláírása
13:00 – 14:00 A Közbeszerzési Hatóság szerződés-ellenőrzési tevékenysége - Dr. Kovács László, főtitkár, Közbeszerzési Hatóság
14:00 – 14:45 Diszkrecionális és mérlegelési jogkörön alapuló ajánlatkérői és közigazgatási hatósági (döntőbizottsági) döntések – Dr. Pfeffer Zsolt, egyetemi adjunktus, Pécsi Tudományegyetem Állam- és Jogtudományi Kar, Pénzügyi Jogi Tanszék, felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó
14:45 – 15:00 Kávészünet
15:00 – 16:00 Az adatvédelem és jelentősége a közbeszerzésekben - Dr. Dudás Gábor, ügyvéd, egyetemi tanársegéd, Budapesti Corvinus Egyetem Gazdálkodástudományi Kar, Pénzügyi, Számviteli és Gazdasági Jogi Intézet, Gazdasági Jogi Tanszék
16:00 Jelentléti ív aláírása
Részvételi díj: br. 37 000 Ft/fő
A részvételi díj tartalmazza a szakmai előadásokon, a kávészüneteken és az ebéden való részvételt.
Tájékoztatjuk, hogy az ebéd és kávészünetek költsége a részvételi díjból 9 450 Ft/fő értékben étkezésként kerül továbbszámlázásra, így a számlán külön sorban, bontva kerül feltűntetésre.
Regisztrációs és fizetési határidő: 2020. 02. 05.
Helyszíni regisztrációra nincs lehetőség!
Minimális résztvevői létszám: 50 fő
50 fő alatti létszám esetén a rendezvényt nem áll módunkban megtartani. A befizetett regisztrációs díj ebben az esetben teljes mértékben visszafizetésre kerül.
Fizetési és lemondási feltételek:
Regisztrációját követően a fentiekben megadott e-mail címre visszaigazolást, valamint a részvételi díjról díjbekérőt küld a rendezvény technikai lebonyolítója, a Jurideco Zrt.
A részvételi díjat a díjbekérőn feltűntetett bankszámlaszámra, az ott megadott határidőig átutalni szíveskedjen. A jóváírásról kiállított számlát a rendezvény során veheti át a regisztrációkor.
A kiegyenlítésre nem került regisztrációkat 2020. február 5-én töröljük.
Lemondási feltételek:
A regisztráció lemondására kizárólag írásban van lehetőség a farago.agnes@pte.hu e-mail címen keresztül, legkésőbb 2020. 02. 21-ig, 10%-os kezelési költség megfizetésével. A 2019. 02. 21. után lemondott részvételre vonatkozó díjat visszatéríteni nem áll módunkban.
Regisztrációjával elfogadja jelen fizetési és lemondási feltételeket. A visszaigazolt jelentkezés szerződésnek minősül.
Szakmai szervező: Dr. Pfeffer Zsolt PhD, adjunktus
e-mail cím: pfeffer.zsolt@yahoo.com
telefonszám: +36 20 9362908
Regisztráció, számlázás: JuridEco Zrt.
Faragó Ágnes
farago.agnes@pte.hu
30/153-1554
72/501-500/23137