- Köszöntő
- Szervezők
- Általános információk
- Program
- Részvételi díj
- Fizetési és lemondási feltételek
- Letölthető dokumentumok
- Kapcsolat
Kedves Érdeklődők!
A Pécsi Tudományegyetem Állam- és Jogtudományi Kar részéről negyedik alkalommal kerül megrendezésre – ismét budapesti helyszínen – felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadók számára kötelező közbeszerzési szakmai képzésként elismert konferencia, amelynek címe ezúttal „Közbeszerzési jogviták és jogorvoslat”. Rendezvényünk a közbeszerzések megvalósításához kapcsolódó jogvitákra fókuszál, ennek keretében a hazai és az uniós jogi előírások alapulvételével a résztvevők közbeszerzési-jogorvoslati tárgyú előadásokat hallhatnak aktuális közbeszerzési döntőbizottsági döntésekről, ellenőrzési tapasztalatokról, továbbá a közbeszerzésekhez kapcsolódó peres és szabálytalansági eljárásokról.
A rendezvény megszervezésének szakmai vezetője ezúttal is dr. Pfeffer Zsolt egyetemi adjunktus, felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó.
Szeretettel várunk minden szakértőt és érdeklődőt Budapesten!
JuridEco Zrt.
A képző intézmény: Pécsi Tudományegyetem Állam- és Jogtudományi Kar
Szakmai vezető: Dr. Pfeffer Zsolt PhD, adjunktus
A képzés technikai lebonyolítója: JuridEco Zrt.
Helyszín: Hunguest Hotel Millennium Budapest***superior (1089 Budapest, Üllői út 94-98.)
Időpont: 2021. 09. 03.. 10:00-16:00
Jelentkezési határidő: 2021. augusztus 18. - MEGHOSSZABBÍTVA 2021. aug. 30-ig!
Figyelem! A rendezvény LÉTSZÁMKORLÁTOS, a maximális létszám elérése esetén a regisztráció lezárásra kerül!
Megszerezhető kreditpont: 3
A képzésen résztvevő számára a továbbképzési tanulmányi pontszám jóváírásának feltétele: A konferencia teljes időtartama alatt, három alkalommal aláírt jelenléti ív (a képzés megkezdését megelőzően, az ebédszünet után és a képzés lezárását követően). A közbeszerzésekért felelős miniszter a képzést követően tájékoztatja a tanulmányi pontszámra jogosult résztvevőt a jelenléti íven feltűntetett elektronikus levelezési címén a továbbképzési tanulmányi pontszámok nyilvántartásba vételéről.
A képzésen való részvétel a hatályos rendeletek betartásával lehetséges. Amenniyben a rendezvényt előre nem látható körülmény (pl. járványügyi korlátozások) miatt nem áll módunkban megtartani, úgy a befizetett részvételi díjat visszautaljuk.
FAKSZ Képzés
Közbeszerzési jogviták és jogorvoslat
2021. 09. 03.
Hunguest Hotel Millennium Budapest
1089 Budapest, Üllői út 94-98.
PROGRAM
09:30 - 10:00 Regisztráció, jelenléti ív aláírása, büfé
10:00 – 10:30 Megnyitó előadás – Dr. Kretter Diána, helyettes államtitkár, Miniszterelnökség
10:30 – 11:15 A Közbeszerzési Döntőbizottság aktuális döntései - Dr. Puskás Sándor, a Közbeszerzési Döntőbizottság elnöke
11:15 – 12:00 A közbeszerzési jog és a munkajog kapcsolódási pontjai – Dr. Virágh Norbert, közbeszerzési biztos, a Közbeszerzési Döntőbizottság elnökhelyettese
12:00 – 13:00 Ebédszünet, jelentléti ív aláírása
13:00 – 14:00 A közbeszerzési jogviták és szankciók megelőzése – audittapasztalatok értékelése - Dr. Dencső Balázs, főigazgató és Dr. Lipták Beáta, jogi főreferens, Európai Támogatásokat Auditáló Főigazgatóság
14:00 – 14:45 „ Bíró alkotta jog” a közbeszerzésekben; irányváltások és törésvonalak, jogvitákból jogalkotás - Dr. Pfeffer Zsolt, egyetemi adjunktus, Pécsi Tudományegyetem Állam- és Jogtudományi Kar, Pénzügyi és Gazdasági Jogi Tanszék, felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó
14:45 – 15:00 Kávészünet
15:00 – 16:00 Szabálytalansági és peres eljárások a közbeszerzési eljárásokhoz és szerződésekhez kapcsolódóan - Dr. Paksi Gábor, ügyvéd, felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó
16:00 Jelentléti ív aláírása
Részvételi díj: br. 37 000 Ft/fő
A részvételi díj tartalmazza a szakmai előadásokon, a kávészüneteken és az ebéden való részvételt.
Tájékoztatjuk, hogy az ebéd és kávészünetek költsége a részvételi díjból 10 060 Ft/fő értékben étkezésként kerül továbbszámlázásra, így a számlán külön sorban, bontva kerül feltűntetésre.
Regisztrációs határidő: 2021. augusztus 18. - MEGHOSSZABBÍTVA 2021. aug. 30-ig
Helyszíni regisztrációra és fizetésre nincs lehetőség!
Minimális résztvevői létszám: 50 fő
50 fő alatti létszám esetén a rendezvényt nem áll módunkban megtartani. A befizetett regisztrációs díj ebben az esetben teljes mértékben visszafizetésre kerül.
Fizetési feltételek:
Regisztrációját követően a fentiekben megadott e-mail címre visszaigazolást küld a rendezvény technikai lebonyolítója, a Jurideco Zrt. A részvételi díjat a visszaigazolásban szereplő bankszámlaszámra kérjük átutalni, a visszaigazolástól számított 3 munkanapon belül. Az utalás közleményében kérjük tűntesse fel: FAKSZ Képzés 09.03. és a résztvevő neve
A jóváírásról kiállított számlát a rendezvény során veheti át a regisztrációkor.
A kiegyenlítésre nem került regisztrációkat legkésőbb 2021. augusztus 19-én automatikusan töröljük.
Lemondási feltételek:
A regisztráció lemondására kizárólag írásban van lehetőség a farago.agnes@pte.hu e-mail címen keresztül, legkésőbb 2021. augusztus 27-ig, 10%-os kezelési költség megfizetésével. A 2021. augusztus 27. után lemondott részvételre vonatkozó díjat visszatéríteni nem áll módunkban.
Regisztrációjával elfogadja jelen fizetési és lemondási feltételeket. A visszaigazolt jelentkezés szerződésnek minősül.
Szakmai szervező: Dr. Pfeffer Zsolt PhD, adjunktus
e-mail cím: pfeffer.zsolt@yahoo.com
telefonszám: +36 20 9362908
Regisztráció, számlázás: JuridEco Zrt.
Faragó Ágnes
farago.agnes@pte.hu
30/153-1554